Subject: FW: Rail Baltica Harju III veoteede kooskõlastamine
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Thu, 3 Apr 2025 15:26:56 +0300

From: Viljar Karuoja <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, March 28, 2025 5:33 PM
To: Margus Magus <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: RB Kangru Saku <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
Martin Pley <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Martin
Eelmaa <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Rail Baltica Harju III veoteede kooskõlastamine

Tere,

Soovime informeerida-kooskõlastada Rail Baltica Harju III veoteed. Vedu
põhitrassile toimub mööda järgmisi veoteid:

•Reinu-Saustinõmme-Kangru:
https://kaart.delfi.ee?bookmark=82d623a267b46dc96a225947b6bcc0ef
<https://kaart.delfi.ee/?bookmark=82d623a267b46dc96a225947b6bcc0ef>

•Purila-Saustinõmme-Kangru:
https://kaart.delfi.ee?bookmark=9ea0098f3d2c398427a9f54c35bf2a71
<https://kaart.delfi.ee/?bookmark=9ea0098f3d2c398427a9f54c35bf2a71>

•Sutlema-Saustinõmme-Kangru:
https://kaart.delfi.ee?bookmark=f482d978fa73085c49a1cfe15b145b09
<https://kaart.delfi.ee/?bookmark=f482d978fa73085c49a1cfe15b145b09>

Meil on planeeritud läheneda raudtee põhitrassile objektile mööda kahte
põhilist ligipääsu:

Kivitee sissesõit:
https://kaart.delfi.ee?bookmark=3d19feca6edf84778d18dd69aca9ffd1

Kangru sissesõit:
https://kaart.delfi.ee?bookmark=e8a7768a6049609cb71406f806df70b4

2025. aastal toimub suurem ehitus just pigem Kivitee piirkonnas, 2026.
aastal toimetame Kangru liiklussõlme läheduses.

Tööde teostaja Peatöövõtja on INF INFRA OÜ ja alltöövõtja mullatööde osas
on TREV-2 Grupp AS.

Tervitustega,

Viljar Karuoja | Objektijuht | AS TREV-2 GRUPP | Mäealuse tn 2/4, Tallinn,
Harju maakond, 12618, Eesti | http://www.trev2.ee/ |

Mobiil +372 5306 4435 | [email-masked]
<mailto:[email-masked]>  |

Kestvad, säästlikud ja nutikad lahendused!

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.